Ümraniye Silindir Blok Çatlak Tamiri olarak sizlere 25 yıllık tecrübemizle dürüst ve ilkeli olarak hizmet veriyoruz. Hangi marka olursa olsun tamiri ve değişimini yaptığımız ürünlerimizin hep arkasındayız.
Ümraniye Silindir Blok Çatlak Tamiri
Soğutma sistemlerinde ve otomotiv motor bloklarında meydana gelen çatlak ve sızıntılara karşı pratik onarım malzemesidir. Sistemi sökmeden, dağıtmadan, pratik ve etkili çözüm sağlar.
Geniş bir yelpazede kapsamlı hizmetler sunan firmamız. Entegre yaklaşımımız doğrultusunda, derin teknik bilgi birikimimizi sektörel tecrübemiz ile birleştirerek, müşterilerimizin tüm sorunlarına yenilikçi çözümler ile yardımcı olmaktayız . Sunmuş olduğumuz hizmetler hakkında detaylı bilgi almak için web sitemizi inceleyebilirsiniz ve her türlü sorunuz için bizimle doğrudan iletişime geçebilirsiniz.
Ümraniye Silindir Blok Çatlak Tamiri
Silindir bloğundaki çatlakların tespit edilmesi için, çatlak kontrol tezgâhında 80-90 °C ısıtılarak, basınç uygulaması yapılır.
Ayrıca gözle görülmesi zor olan kılcal çatlakların doğru tespiti için, özel Celestron mikroskop cihazı ile kontrol edilerek kesin tespiti sağlandıktan sonra gerekli blok tamir işlemleri uygulanarak müşterilerimize teslim edilmektedir.
Silindir Blok Kapak Çatlak Tıkayıcı Katkı
Hava ile temas ettiğinde cama benzeyen sert bir tabaka oluşturur.
Motoru sökmeden demir , çelik , aliminyum silindir bloklardaki çatlakları onarır.
Silindir kapak contalarındaki çatlakları önler.
Çatlak oluşmasından dolayı “Motor Suyuna” yağ karışmasını engeller.
Yüksek basınca , su basıncına ve titreşime dayanıklıdır.
Hortumları tıkamaz.
Kullanım Amaçları ;
Yanma odasında ve yağlama sistemine su kaçıran içinde ve dışında çatlak olan silindir bloklarında kullanımı tavsiye edilir.
Yağlama sisteminde emülsiyon ( Kahverengi yağa su karışımı ) oluştuğunda kullanılabilir.
Soğuk havalarda sıcak su dolu bir kabın içinde kutuyu açmadan 5 dakika bekletiniz.
Uygulama için gönderilen ürünün ön yüzündeki kılavuzu veya bu açıklamamızı okuyunuz.
Kullanım Şekli ;
Aracınızın sogutma suyunda yağ olmamalıdır. Uygulamaya başlamadan önce aracınızın termostatını sökünüz/söktürünüz. Termostatın olduğu kısımdan Motor Çatlak Sızıntı Giderici ürünü boşaltın. Ardından aracınızı çalıştırın. Yaklaşık 3 güne 200-400 km arası yol yapmanızı tavsiye ederiz. Bu sürecin ardından motor suyunuzu boşaltın. Tekrar su ekleyin. Aracı 15 dakika kadar çalıştırıp suyu tekrar boşaltın. Tekrar su doldurup 10-15 dakika aracınızı çalıştırın. Tekrar suyu boşaltıp termostatınızı takın. Antifirizinizi ekleyin ve sorunun çözüm olup olmadığına bakın.