Ümraniye Silindir Kapağı ve Motor Blok Tamiri

Ümraniye Silindir Kapağı ve Motor Blok Tamiri olarak sizlere 25 yıllık tecrübemizle dürüst ve ilkeli olarak hizmet veriyoruz. Hangi marka olursa olsun tamiri ve değişimini yaptığımız ürünlerimizin hep arkasındayız.

Ümraniye Silindir Kapağı ve Motor Blok Tamiri

Firmamız araç üzerinden sökülüp tamir edilecek silindir kapak revizyonu işlemini kaçak test işlemini yapmaktadır, bunun yanı sıra çıkma, sıfır ve yan sanayi silindir kapak satışı, krank, kol satışı yapmaktadır.

Silindir Kapağı Nedir?

Silindir kapağı modülü üst kısmı içerir, alüminyum alışımdan uluşmadır ve eksantrik milini ve supapları içinde barındırır.

Silindir kapağında bir sorun oluştuğunda, silindir kapağı contasını ve kontrolün yapılması gerekmektedir.

SİLİNDİR KAPAĞI KONTROLÜ SONRASI, İKİ OLASILIK VARDIR :
Silindir kapağı deforme olmuşsa, silindir kapağının yüzeyi taşlanarak rektifye edilir.
Silindir kapağı sızdırmaz değil ise, bu durum da içinde çatlama veya yarılma vardır. Silindir kapağının düzenlenmesi gerekmektedir.
Silindir kapağı işlemleri dahil 6 ay garantilidir.

Ümraniye Silindir Kapağı Tamiri

Silindir kapağının içinde motor yağı bulunur. Eğer üst kapak çatlamışsa içinde yağ sızacaktır. Motor bloğunun üzerinden arabanın altına süzülen bir yağ görürseniz bu silindir kapağının çatladığına işaret olabilir.

Silindir Kapağı Çatlak Testi Nedir ve Nasıl Yapılır?

  1. Silindir kapak çatlak testi basınçlı sıcak su ile yapılan bir testtir.
  2. Motor bloğundan silindir kapak sökülür ve sıcaklığı en az 80 derece olan su ile test yapılır.
  3. Sıcaklığı yüksek suya yaklaşık on basınç uygulanır ve silindir kapağın suyu sızdırıp sızdırmadığına bakılır.
  4. Silindir kapağı kaçak tespitinin yapılabileceği bir diğer test ise hava testidir.
  5. Hava testi yapılırken motorda kompresyon basıncının düşük olması silindir kapağında bir kaçak olduğunu göstermektedir.
  6. Bu test esnasında hava kaçağı %5-10 arasında ise motor iyi durumda demektir.

Kaçak %10-20 arasında ise bu kabul edilebilir ve müdahale gerektirmeyen bir durumdur, ancak kaçak %20 ve üzeri ise bu durumda motorda problem var demektir ve silindir kapağında bir kaçağa işarettir.

HEMEN ARAYIN